Polityka prywatności

§ 1 POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH (RODO)

  1. Właścicielem serwisu www.blf-law.pl oraz Administratorem danych osobowych jest Adwokat Bartosz Głowacki, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BLF GŁOWACKI Kancelaria Adwokacka, z siedzibą ul. Narutowicza 49 lok 1A, 90 – 130 Łódź, NIP: 728-238-54-79, e-mail: blf@blf-law.pl, Tel.: + 48 609 68 24 42 (zwany dalej „KANCELARIĄ” lub „Administratorem”).
  2. Pojęcie „Użytkownika” oznacza dowolny podmiot, której dane osobowe są przetwarzane przez KANCELARIĘ, a w szczególności osobę, która korzysta ze strony www KANCELARII, lub zleca KANCELARII dowolną usługę prawną.
  3. Ochrona danych osobowych Użytkowników odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  4. Dane osobowe są przetwarzane w celu:
    • realizacji umowy lub usługi prawnej, która ma być wykonana przez, Administratora, dochodzenia należności wynikających z ww umowy oraz obrony przed ewentualnymi roszczeniami.
    • zapewnienia bezpieczeństwa, rozwoju i prawidłowego funkcjonowania strony www, poprawy jakości usług, ochrony praw i dochodzenia roszczeń, działań marketingowych i informacyjnych
  5. Gdy podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda Użytkownika, Użytkownik ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. W związku z przekazywaniem danych osobowych Użytkownikowi przysługuje prawo do:
    • żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą;
    • sprostowania danych osobowych;
    • usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
    • przenoszenia danych;
    • wniesienia skargi do organu nadzorczego, czyli Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. Dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane wyłącznie osobom współpracującym z Kancelarią tj.: firmom świadczącym usługi mailingowe, operatorom pocztowym, firmom kurierskim, innym kancelariom prawnym, podmiotom zajmującym się obsługą księgową, dostawcom i serwisantom usług IT, a także innym podmiotom mającym prawo do w/w danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  8. KANCELARIA przekazuje dane osobowe wyłącznie podmiotom, które dają rękojmię zgodnego z przepisami, oraz bezpiecznego przetwarzania danych osobowych
  9. Dane osobowe Użytkowników nie są przekazywane do państwa poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) lub do organizacji międzynarodowej.
  10. Dane osobowe Użytkowników nie podlegają podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilowaniu.
  11. KANCELARIA przetwarza dane osobowe przez okres niezbędny do realizowania w/w celów dla których dane te zostały zebrane, a dodatkowo przez okres niezbędny do rozstrzygania ewentualnych roszczeń, aż do ich przedawnienia.
  12. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia i realizacji umowy. Użytkownicy są zobowiązani do podania danych osobowych, ponieważ bez nich KANCELARIA nie mogłaby zawrzeć oraz realizować umowy lub świadczyć usług prawnych.

§ 2 POLITYKA PLIKÓW COOKIES

  1. KANCELARIA wykorzystuje tzw. pliki cookies (ciasteczka). Są to niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika internetu (np. laptopie, komputerze, smartfonie, tablecie), które mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny KANCELARII.
  2. KANCELARIA uzyskuje dostęp do informacji zawartych w plikach cookies i przechowuje je w celach statystycznych oraz w celu zapewnienia poprawy funkcjonowania naszej strony www, w szczególności w celu zapewnienia bardziej efektywnej nawigacji.
  3. KANCELARIA informuje, iż istnieje taka możliwość konfiguracji przeglądarki internetowej, która uniemożliwia przechowywanie, plików cookies na urządzeniu końcowym. Nadto pliki te mogą być przez Użytkownika usunięte, po ich zapisaniu, poprzez uruchomienie odpowiednich funkcji przeglądarki albo użycie odpowiednich programów lub aplikacji, bądź skorzystanie z narzędzi systemowych, w które wyposażony jest system operacyjny Użytkownika.
  4. Więcej informacji na temat sposobu usunięcia cookies, zamieszczonych jest pod tymi linkami:
  5. KANCELARIA monitoruje informacje o Użytkownikach korzystając z narzędzia Google Analytics, które rejestruje zachowanie Użytkownika na stronie.
  6. KANCELARIA przechowuje dane na bezpiecznych serwerach, a do ich przesyłania używany jest bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL).
  7. Skorzystanie z Formularza Kontaktowego na stronie www KANCELARII wymaga zgody Użytkownika na przetwarzaniedanych osobowyc,h poprzez zaznaczenie właściwej opcji.

§3 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wszystkie materiały zawarte w serwisie objęte są prawem autorskim i chronione przepisami prawa. Ich wykorzystywanie, kopiowanie czy rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób bez wiedzy i wyraźniej pisemnej zgody jest niezgodne z prawem oraz zagrożone odpowiedzialnością cywilną i karną.
  2. KANCELARIA zastrzega sobie prawo do wprowadzania jednostronnych zmian w Polityce Prywatności. Każdego Klienta i Użytkownika serwisu obowiązuje aktualna Polityka Prywatności, znajdująca się na stronie www.blf-law.pl/polityka-prywatności.
  3. Jeśli Użytkownik nie zgadza się z w/w Polityką Prywatności, prosimy o niekorzystanie ze strony www KANCELARII.
  4. Wszelkie nieprawidłowości w zakresie w/w Polityki Prywatności należy zgłaszać na adres e-mail KANCELARII blf@blf-law.pl.